Wednesday 26 November 2008

Scarface and Cookie Monster!

Even though mama and papa went through a lot to make the house ‘childproof’ I still manage to bang myself on everything I possibly can. I got a nice "bindhi" on my forehead by trying to push my baby seat around and falling really hard on it. I am so excited when I wake up, I bob up and down in my cot, while standing and I repeatedly bang my chin on the edge, hence a big bruise under my chin.


Since I am now a proficient walker I need real shoes. I am also a big fan of Sesame Street. So can you imagine my delight when Jiu Jiu gave me these shoes??? Woaw! So cool! I think I want to keep then on all the time...can I sleep with them too????? Pleeaaazzzzzzzzzzz...............

Alors que maman et papa se sont surpassés pour sécuriser toute la maison je trouve encore le moyen de me faire de gros bleus dès que j’en ai l’occasion. Je me suis faite un joli ‘bindhi’ sur le front lorsque j’ai voulu pousser mon siège auto; je suis tombée très dur dessus. Lorsque je me réveille je suis en général excitée comme une puce, je saute de joie dans mon petit lit et à chaque fois je me cogne le menton sur le bord, d’ou un bleu qui ne s’en va pas.

Depuis que je suis une professionelle de la marche j’ai besoin de vraies chaussures. Je suis aussi une grande fan de Rue Sésame. Alors imaginez mon plaisir lorsque uncle Chooee m’a fait cadeau de ces chaussures??? Woaw! Génial! Je veux les garder aux pieds tout le temps…est-ce que je peux dormir avec aussi????? S’il vous plaaaaaaiiiiiit……………………………………

No comments: